Moon ihan mahoton. Löysin juutuupista uutta Poetsia ja arvatkaa miten siinä sitten kävi? No se tietty soi... ja soi.... ja soi... ja soi... ja.....
 
Poikien uus coveri You know my name on vaan jotenkin niin vangitseva, että se on pakko kuunnella koko ajan uudestaan ja uudestaan. Olisko tullut jotain kolkyt toistoa tälle päivälle. Joo tiedän, vähän hullua, mut tällanen musankuuntelija mä olen. Etsin käsiini alkuperäisenkin, mutta täytyypä myöntää etten oikeastaan ihastunut siihen. En tiedä miksi. Marko vaan kuulostaa mun korviin paremmalta. Ja koko soundi muutenkin.

No kuuntelin mä vähän muutakin tänään. Ensinnäkin tietty poikien toista coveria Tobacco Roadia. Vanhaa Dingoa (Oi niitä aikoja...) ;-) Ihan hyvä biisi ja hauska idea, mut tätä mä joudun kyl vähän pureskelemaan ennen ku nielasen... tuo liika dingomaisuus jotenkin haittaa. No, ehkä mä lämpenen tällekin ajan kans. Tai sit en. Tää taisikin olla ensimmäinen kritiikin ääni poikien suuntaan. Hih, ettei menis liikaa hehkuttamiseksi. ;-)

Mut sit Jannea, sitä pitää kyllä hehkuttaa. Phoenix Effectin eka biisi on aivan loistava! Broken Promises soi tänään kans varmaan parikymmentä kertaa. Taisinpa vahingossa innostua mainostamaan sitä kavereillekin tuolla Facebookissa. Hihi, mä oon varsinainen "hopottaja" kun jostain oikein innostun. Voi kun olis jo enempi matskua. Joo, I know, Tavastialla sitä kuulee sit. Pitää vaan malttaa odottaa.

Mut onpa mukavaa vaihteeksi intoilla vähän muistakin pojista, niin komeita, ihania ja taitavia kaikki. Me likes! Nooou - me loves! :-)