Hitsi että mä käyn ylikierroksilla. Tän blogin kirjoittaminen selvästi haittaa mun nukkumista. Mutta ei haittaa niin kauan kuin se parantaa valveillaoloa. Se on se aika, jota on vaikeampi kestää. Viime yönä jäi taas bloggailu päälle. Sain kyllä tällä kertaa nukuttua, mutta olipa levotonta. Joo, tiedän että ihan oma syy, kuka käski istua kahteen asti yöllä!! Mutta kun Isäntä oli poissa kotoa ja mä selvästi riemastuin saamastani ylimääräisestä vapaudesta. Askartelin sitten täällä yömyöhään.

Löysin tieni myös Blogilistalle ja selailin siellä muiden kirjoituksia saadakseni vinkkejä omaani ja löytääkseni kiinnostavaa luettavaa. Tänään aion jatkaa vielä. En ole aiemmin ollut mikään blogi-ihminen, enkä ole vielä seurannut yhtään blogia enempää kuin puolta vuotta. Naurakaa mulle vaan, mä olen tällainen uushurahtanut!

Sama juttu tuon bändin kanssa, vastahan mä senkin kunnolla löysin. Onhan molemmat olleet suosittuja jo monta vuotta, mutta minä olenkin elänyt jossain ihme horroksessa. Eihän sellaisessa tilassa voi mitään hyviä juttuja huomata. Nyt kun oma itseni on vihdoin kuoriutunut esiin ja päästänyt itsensä irti, se on alkanut havainnoida maailmaa ihan uudella tavalla. Ja nyt se on pikkuhiljaa löytämässä omat juttunsa.

So I'll seek you out, just to find myself
And I'll worry 'bout consequences later

(PotF: Seek you out)

Olo on tällä hetkellä mitä mainioin, olosuhteisiin nähden tietenkin. Saan viettää loppuviikon yksikseni ja sehän mulle sopii kyllä. Ilmassa on aimo annos positiivisuutta. Uskon että tästä tulee hyvä viikonloppu.