Jes, jes, jes!!! Olen niin iloinen!! Just äsken nimittäin varmistui, että mä pääsen kuin pääsenkin tuonne Porin keikalle!! :-D

Jännitin vähän etukäteen tulevia työreissujani ja pelkäsin, että joutuisin lyhyellä varoajalla lähtemään jonnekin aivan toiselle puolelle Suomea, mutta ei! Tulevalla viikolla suuntaan just sopivasti tuonne länsirannikolle, eli olen jo melkein valmiiksi pelipaikalla! Mä olen siis vihdoin ja ihan oikeasti menossa PotF-keikalle!!! Jo ens viikolla!!! :-D

Onhan tätä koko kesä odotettukin. Imatran jälkeen jäi tosiaan sellainen tunne, että lisää on saatava ja pian, mutta valitettavasti en saanut millään kesän keikka-aikataluja sopimaan. Mutta nyt! Huikeeta!!! :-D

All I want is more, cos I like it
Too good to let it go, keep it coming
Cos I want more...

(PotF: More)


PS. Oho, taisin juuri tehdä henkilökohtaisen ennätykseni huutomerkkien ja nauravien hymiöiden käytössä. :-D