Kohta se alkaa, nimittäin asuntonäytöissä ravaaminen. Ihan ensimmäinen on jo nyt aamulla, ihan kohta pitäisi lähteä sinne päin siirtymään. Täytyy myöntää että kovasti jännittää, sen verran odotuksia olen ladannut tähän kyseiseen asuntoon. Ei ehkä pitäisi, koska silloin pettymys tuntuu suuremmalta, jos asunto osoittautuukin odotuksia huonommaksi. Mutta minkäs teet, sen verran kova halu mulla on jo löytää uus ja kiva koti, etten kertakaikkiaan osaa olla intoilematta.

Katselin tätä asuntoa netistä jo viime viikolla. Päällisin puolin se vaikuttaa tosi hyvältä: asunto on ylhäällä, tilaa on reilusti (ehkä vähän liikaakin yksin mulle), tarvittavat rempat on tehty ja hintakin olisi kohdallaan. Etäisyys kaupungille on kohtuullinen, ja busseja kulkee hyvin. Kuulostaa ehkä liiankin hyvältä, joten toivottavasti sieltä ei paljastu mitään luurankoja. Kyselin kaverilta tietoja myös asuinalueesta, ja kyllähän sillä seudulla jokseenkin monenkirjavaa sakkia asuu, muttei hän aluetta mitenkään ongelmaiseksi leimannut. Ja sehän riittää mulle.

Ei siis auta kuin mennä paikan päälle tekemään tupatarkastus. Nyt mä meen, heippa!